Kosmetyki od New Anna Cosmetics, Fergio Bellaro


Chcę Wam opowiedzieć o wspaniałych kosmetykach marki New Anna Cosmetics, Fergio Bellaro. A konkretnie o szamponie z naftą kosmetyczną zawierającym kompleks witamin i mocznik, kawiorze do kąpieli oraz energizującym suchym olejku do ciała.


Szampon wzbogacony jest kompleksem witaminowym (witaminy A, E, F z grupy B i H) oraz mocznikiem. Odpowiedni do codziennej pielęgnacji włosów, szczególnie zniszczonych, które są pozbawione blasku, suche, odpowiedni dla delikatnej skóry głowy. Dzięki takiemu zestawieniu włosy odzyskują witalność, połysk i jedwabistą gładkość. Szampon nawilża, głęboko regeneruje i intensywnie odżywia. Tak opisuje właściwości szamponu producent. ]


Szampon pieni się umiarkowanie, co w niczym nie przeszkadza. Faktycznie widać, po włosach, że opisywane składniki są bardzo im przyjazne, gdyż po umyciu są delikatne, wyraźnie odżywione, sprężyste. Mam długie włosy, więc taka ilość składników odżywczych bardzo im służy. Myślę, że efekty, o jakich pisze producent, są jak najbardziej prawdziwe. Mogę śmiało polecić ten kosmetyk. Chcę jeszcze dodać, że dodatkowym atutem jest opakowanie z pompką, która ułatwia dozowanie.

Kawior do kąpieli Tropikalny koktajl zawiera silnie nawilżające składniki, które zmiękczają skórę oraz chronią ją przed utratą wilgoci. Wzbogacony jest owocowymi ekstraktami z ananasa, pomarańczy, winogron oraz witaminę E. Ma działanie odżywcze regenerujące i ujędrniające. Po zastosowaniu tego kosmetyku do kąpieli skóra staje się jedwabista i pełna blasku. Tak podaje producent, a co ja sądzę? Przede wszystkim zapach, jest po prostu powalający, niesamowity, wspaniały. Kąpiel przy użyciu tych perełek to relaks i uczucie komfortu zabiegów w SPA. Skóra faktycznie staje się jedwabista, miła w dotyku. Sucha skóra stóp została bardzo zmiękczona. Jestem zakochana w tym kosmetyku. Jest po prostu fenomenalny.


Energizujący suchy olejek do ciała, jak podaje producent, sprawi, że skóra będzie szczęśliwa, stanie się miękka, nawilżona, a co dla mnie najważniejsze, bez pozostawienia tłustej warstwy. I faktycznie tak jest. Skóra staje się faktycznie jedwabista, pięknie pachnąca. Nie lubię, gdy po nałożeniu kosmetyku mam uczucie lepkości, a tutaj tego nie ma. Idealny olejek dla mnie. Ponadto trzeba zwrócić uwagę na składniki, jakie są zawarte w olejku. To:
  1. Olej babassu wzmacniający barierę ochronną skóry, nawilża ją.
  2. Olej z pestek arbuza, który głęboko nawilża, przywraca elastyczność skóry.
  3.  Pomarańcza poprawiająca wygląd i koloryt skóry, bogata w witaminę C.
  4. Ananas bogaty w witaminę C, ujędrniający, łagodzący podrażnienia.
  5. Jagody ACAI zawierające witaminy C, A i E, regenerujące i nadające skórze młodzieńczy wygląd. 
  6. Grajpfrut bogaty w witaminy i minerały oraz składniki odżywcze. Ujędrnia, głęboko odżywia skórę.
  7. Winogrono poprawia wygląd skóry, odżywia i wygładza.





A teraz punktacja J.
Opakowanie:  – 5 punktów, schludne, ładne, proste, zachęcające, ułatwiające dozowanie.
Efekt: świetny – 5 punktów, gdybym mogła, dałabym więcej.
Cena: ok. 9 - 15 zł – 5 punktów.

Razem: 15 punktów na 15.

Komentarze

  1. Ten Kawior do kąpieli nas urzekł! O matko- te produkty wyglądają rewelacyjnie. Szampon nas kusi. Dawno nie miałyśmy szamponu po którym włosy są delikatne. Jakoś nie możemy znaleźć takiego :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja brzmi ciekawie, nigdy nie korzystałam , ale teraz mnie pokusilo :) Wyglądają na świetne :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tych produktów ale ich wygląd i twoja recenzja bardzo zachęca ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania wyglądają pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawior do kąpieli Tropikalny koktajl brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wydał mi się ten kawior o którym piszesz Aniu :-) Uwielbiam też kosmetyki z pompką :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie stosowałam tych kosmetyków, dodam, że opakowania wyglądają ciekawie.;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować bo są dobre, a w przystępnej cenie.

      Usuń
  8. Kosmetyki mają fajną szatę graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie - ktoś trafił. Wizualnie prezentuje się to ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam szampon z tej firmy i wspominam go bardzo dobrze, innych kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon miałam w nieco innej wersji, olejek też.
    Kusi mnie ten kawior,
    bo wygląda świetnie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kosmetyki o których istnieniu nie miałam nawet pojęcia :D pierwsze słyszę o tej firmie :)
    chętnie przetestowałabym cały zestaw :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą.
    Z chęcią przetestowałabym ten szampon ^^
    Pozdrawiam oraz życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już te kosmetyki. Na ambasadorce kosmetycznej był ich test i to tam się z nimi spotkałam. Mają bardzo ładne opakowania a ja czasami kupuje oczami. Chciałabym je wypróbować ale nie widziałam ich w żadnym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają bardzo zachęcająco. Może Żonie do przetestowania zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawior! Dobre! Nie przepadam za tym jadalnym, więc może ten do kąpieli byłby lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  17. O nie znalam wcześniej tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej zainteresował mnie ten kawior do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  19. Marka niestety mi nie znana :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nigdzie nie widziałam tych produktow a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam się z tą marką ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę że skuszę się na ten szampon bo bardzo dużo pozytywnych opinii o nim już słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim włosom super służy. Świetnie się rozczesują i są na prawdę miłe w dotyku.

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. To prawda, ale sama zawartość jest na prawdę godna polecenia.

      Usuń
  24. szampon ma bardzo fajną grafikę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Damskie kosmetyki zawsze będą dla mnie czarną magią. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mężczyzna też może przetestować :) szampon np. :)

      Usuń
  26. Jeszcze nie miałam okazji poznać tych kosmetyków, ale chętnie je przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kawior do kąpieli wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty