Pierwsze starty moich dzieci - zawody psich zaprzęgów



W zeszły weekend byliśmy na świetnej imprezie, były to Wyścigi Psich Zaprzęgów – Śladem Bobra w Dąbrowie Górniczej. W tego typu imprezach bierzemy udział, głównie mąż, który albo jedzie na rowerze z psem, albo jedzie z psami na takim specjalnym wózku. Ja jestem bardziej widzem i nie startuję.
Na zawody udaliśmy się w piątek. Jak ktoś kojarzy piątek 16.03.2018 r. to wie co się działo. Był atak zimy, który jak to zwykle bywa, zaskoczył wszystkich drogowców. Pogoda była iście zimowa, zawieje i zamiecie, ślisko, po drodze kilka wypadków drogowych. Koniec końców trasę do Dąbrowy Górniczej pokonywaliśmy od 17:30 do 1:30 dnia następnego. Było naprawdę ciężko ale w końcu dotarliśmy na miejsce.



Zawody rozpoczęły się 17.03.2018. mój mąż startował z naszymi trzema psiakami Karmelem, Marianem i Avillą. Dla Avilli były to pierwsze w życiu zawody, pierwsze spotkanie z takim sportem po wyjściu ze schroniska. Bała się, była onieśmielona ale drugiego dnia już poszło jej lepiej. Ale hitem zawodów nie były starty mojego męża, a pierwsze biegi moich synów. Każdy z nich zaliczył pierwszy w swoim życiu start na zawodach – bieg z psem. My, rodzice pękaliśmy z dumy, a dzieciaki bardzo się cieszyły. Oczywiście sprawiedliwie każdy zajął pierwsze miejsce, dostał dyplom, medal i drobne upominki.




Impreza była bardzo udana, mimo że mroźna pogoda, to jednak wydarzeniu towarzyszyła gorąca atmosfera. 



Polecam, jeśli ktoś będzie miał okazję zobaczyć takie wydarzenie, na pewno wrażenia będą ogromne.



Komentarze

  1. Nie miałam pojęcia, że w Polsce odbywają się takie zawody! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi jednak żal tych piesków :/

    Rafał Wałęka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego, dla nich to super zabawa, nie mogą się doczekać.

      Usuń
  3. Szczerze przyznam, że nie wiedziałam o takim wydarzeniu w PL. Szkoda, że mam tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow rewelacja mamy 4 miesięczną suczke rasy hasky która broi ucieka i ma mase energi więc może takie zawody to coś dla niej jak podrosnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, te psy muszą się wybiegać :).

      Usuń
  5. Fajna przygoda i dobry pomysł na spędzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, to musiało być dla nich niesamowite przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że chłopaki są zadowoleni :) Fajnie jest dzielić z dziećmi swoje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! A do tego ta czapka z wilkiem!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne psy! Świetne zdjęcia ;)

    http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, nie spodziewałam się, że w naszym kraju są organizowane takie zawody!

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda aktywność na świeżym powietrzu jest dobra. A zwierzęta - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! nie sądziłam, że w Polsce są takie wyścigi. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również, nie wiedziałam, że w Polsce są takie wyścigi. Brzmi bardzo interesująco, wygląda jeszcze ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, pierwszy raz słyszę o tych zawodach

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa takie wyścigi ja uwielbiam psy 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało być wspaniale.Widać, ze dzieci świetnie się bawiły! Pieski są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaki świetnie się czują na takich imprezach.

      Usuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty