Patrycja Załug, Najpierw zadbaj o siebie. 4-tygodniowy kurs zdrowej asertywności dla kobiet (Edipresse) recenzja


Patrycja Załug jest jedną z polskich liderek międzynarodowego ruchu przebudzenia świadomości kobiet, ucząca miłości do siebie, założycielka Szkoły Liderek, mentorka przedsiębiorczych kobiet. Miłośniczka tantry, kizomby i medytacji Vipassana.

Jak pisze autorka, to książka przeznaczona „Wszystkim kobietom, którym trudno było dotąd o siebie zadbać – aby czuły się wolne i żyły tak, jak chcą”.

Książka mająca nauczyć zdrowej miłości do samej siebie, zaprzestania poświęcania się dla innych, pozwalająca zacząć żyć naprawdę. Wszystko to dzięki odzyskaniu wolności, walce o bycie sobą. To, czego uczy autorka, to dbanie o siebie samą, zerwania ze stereotypami i tym, czego nas uczy społeczeństwo, bezwarunkowej samoakceptacji.

Książka ta jest treningiem, który należy prowadzić codziennie. Ćwiczenia winny być wykonywane regularnie, przez ok. 15 – 20 minut każdorazowo. Pozwoli to zmienić stare wzorce, nauczyć się nowego podejścia do siebie, uwzględniając własne potrzeby, uczucia i pragnienia.

Jest to czterotygodniowy kurs, podczas którego można poznać siebie, pracować nad własnym rozwojem.

Tydzień pierwszy to wzmocnienie uwagi na samej sobie. W drugim tygodniu następuje oczyszczenie podświadomego przekonania uniemożliwiającego w pełni bycie sobą. Kolejny tydzień to trening odzyskiwania własnej siły oraz uczenia się zdrowego szacunku do siebie. Ostatni tydzień to trening odwagi, uczący asertywnej komunikacji.

To książka dla kobiet, które chcą zmienić swoje życie, przestać być dla innych, a stać się oparciem dla siebie samej. 

Komentarze

  1. Wspaniały temat. Wszystkie w większym lub mniejszym stopniu potrzebujemy wsparcia w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę na pewno przeczytam. Jestem powiedzmy w trakcie zmian wewnątrz siebie, więc świetnie, że trafiłam na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety takie książki na mnie nie działają, ale mają masę innych zwolenniczek :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2018/03/przedsmak-za.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przy okazji zajrzę do książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa sprawa, nie słyszałam wcześniej o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka fajna sprawa ale przy problemach z asertywnością lepiej sprawdziłyby się warsztaty psychologiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dużo łatwiej uczyć się na warsztatach ale nie zawsze jest to możliwe.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa ksiażka, chetnie bym ją przwczytała

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię poradników. Totalnie mnie demotywują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ten jest bardzo motywujący :) ale każdy ma prawo do własnego zdania :).

      Usuń
  9. nie czytam takich rzeczy, ale chętnie bym wzięła udział w jakiś warsztatach, bo zdecydowanie mam problem z wystąpieniami publicznymi, brr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno trzeba ćwiczyć, wszystko jest do wyuczenia.

      Usuń
  10. Książka idealna dla mnie, koniecznie muszę ją przeczytać i rozszerzyć ten temat

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta książka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie czytałam książek w takim stylu :D myślę, że czas nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka wydaje się być ciekawa,
    jednak osobiście wolę thrillery 😉😉😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam i również polecam! Przyznam, że bardzo lubię to wydawnictwo.
    Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brakuje mi tu trochę Twojej opinii o książce. Dobrze jest mieć jakąś podstawę i przewodnika zwłaszcza na początku drogi w walce o siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja opinia jest bardzo pozytywna. Książa, już na samym wstępie dała mi dużo do myślenia i zmoblizowała do zawalczenie o siebie samą.

      Usuń
  16. Świetna i inspirująca książka :) Przyda sie wielu kobietom!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe. To dobra ksiązka, wielu kobietom brakuje asertywności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety z założenia poświęcają się dla innych.

      Usuń
  18. Bardzo ważny temat! Super, że coraz częściej poruszany, bo nam kobietom bardzo dużo się narzuca i czasem ciężko się w tym odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  19. O książce słyszę pierwszy raz, podobnie jak o szkole Liderek ale przyznam, że brzmi interesująco.Jeśli trafię na książkę na pewno kupię, chociażby z czystej ciekawości. Pozdrawiam serdecznie

    blog

    OdpowiedzUsuń
  20. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty