Moje odkrycie kosmetyczne i genialny sklep z tymi cudami


Obecnie na rynku mamy całe zatrzęsienie kosmetyków, które mają być wspaniale i działać cuda. Również i dla dzieci możemy znaleźć całe mnóstwo propozycji. Skóra naszych pociech jest dużo bardziej wymagająca i delikatna niż dorosłych, dlatego też trzeba o nią szczególnie zadbać. W poszukiwaniu najlepszych kosmetyków trafiłam do, na prawdę fantastycznego sklepu https://kosmetykiodnatury.pl/, który nie raz już odwiedzałam. Oferowane są tam bardzo dobre produkty, o świetnych, naturalnych składach. Ostatnio skupiłam się na moich chłopakach i z myślą o nich zaopatrzyłam się w kilka kosmetyków z serii Nobilis Tilia, a konkretnie Balsam eukaliptusowy dla dzieci łagodzący objawy przeziębienia, Olejek mandarynkowy do kąpieli dla dzieci oraz Żel do  mycia dladzieci pierwszych zębów.


Balsam eukaliptusowy dla dzieci łagodzący objawyprzeziębienia oparty jest na maśle shea oraz oleju sezamowym, zawiera olejki eteryczne stosowane w aromaterapii, gdyż działają przeciwdrobnoustrojowo, a także wpływające na jakość powietrza. Kosmetyk ma jednolitą konsystencję masła, ale nie jest tłusty, świetnie się wchłania i doskonale nawilża. Wystarczy palcami wziąć niewielką ilość kosmetyku i posmarować nim skórę dziecka. Jest super wydajny! Ja, tak jak zaleca producent, stosuję balsam na górną część pleców i klatkę piersiową. Dodatkowo delikatnie smaruję pod nosem. Po otwarciu opakowania wyczuwalny już jest zapach olejku eukaliptusowego, po  zastosowaniu na skórę uwalnia się on sukcesywnie sprawiając, że oddycha się swobodniej, ponadto rozgrzewa plecy i klatkę piersiową. Naprawdę świetny produkt, bardzo przyjemny, dzieci lubią, gdy są smarowane balsamem. Stosuję go zarówno w ciągu dnia, jak i na noc. Bardzo przydatny podczas kataru, kiedy dziecko ma problemy z zatkanym nosem, balsam go udrażnia. Gwarantuje spokojny i dobry sen zarówno dziecku, jak i rodzicom. Kosmetyk idealnie wpasował się w czasookres, gdyż moje dzieciaki akurat mają katar, a on pomaga w walce z jego kłopotliwymi objawami. Oczywiście również i my, dorośli używamy balsamu eukaliptusowego.


Kolejnym kosmetykiem z serii Nobilis Tilia jest Olejekmandarynkowy do kąpieli dla dzieci. Po otwarciu buteleczki od razu czujemy zapach mandarynek, bardzo przyjemny i naturalny, nie jakiś chemiczny, tylko prawdziwa mandarynka. Kosmetyk nawilża, chroniąc przed wysuszaniem skóry, jest korzystny dla skóry mającej skłonność do wyprysków. Do wanny wystarczy dodać łyżkę, a do kąpieli w wanience łyżeczkę olejku, by było czuć wspaniały, uspokajający aromat. Moi chłopcy bardzo lubią, gdy w czasie kąpieli pięknie pachnie, a mnie, ich mamie bardzo podoba się, że ich skór nie jest wysuszona po kąpieli. Sama tez podkradam chłopakom ten cudowny olejek.


Ostatni kosmetyk z serii Nobilis Tilia, o którym dziś napiszę, to Żel do  mycia dla dzieci pierwszych zębów. Moi chłopcy uwielbiają myć zęby przy każdej wizycie w łazience, dlatego ważne jest, aby stosowali dobry środek. Dziecko nie potrafi wypluwać jak dorośli, więc często połyka to, czym myje zęby, dlatego tak istotnym jest to, ażeby kosmetyk był naturalny. Żel jest bardzo łagodny, naturalnie pieniący się. Sporządzono go z rumianku, nagietka i innych substancji biologicznie czynnych. Tak samo jak dorosła pasta do zębów chroni przed próchnicą, kamieniem nazębnym. Działanie przeciwbakteryjne zawdzięcza propolisowi i wyciągowi z pestek grapefruita. Nie zawiera fluoru. Na długo pozostawia uczucie świeżości i czystości. Jest całkowicie bezpieczny w przypadku połknięcia. Swój smak zawdzięcza ekstraktom roślinnym i ekstraktowi ze stewii. Dla dzieci dużą atrakcją w tym żelu jest jego opakowanie, otóż to pojemniczek z pompką, który ułatwia dozowanie. Zwykła tubka dla dziecka jest mało poręczna, może powodować, że niewłaściwa ilość pasty zostanie naniesiona na szczoteczkę. Tutaj nie ma takiego problemu. Myślę, że czas, w którym dziecko uczy się dbania o higienę jamy ustnej jest bardzo istotny, dlatego warto zapewnić im to, co najlepsze i najzdrowsze dla organizmu.


Reasumując kosmetyki są genialne i spełniają swoje zadania, a dzięki naturalnym składom bardzo pozytywnie wpływają na organizm, nie  szkodzą i wiem, że skóra, czy jama ustna moich dzieci, jest zabezpieczona bez stosowania chemii.



Komentarze

  1. Fajna sprawa, staram się korzystać tylko z produktów z krótkim składem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam można stosować od 9. tygodni życia. Olejku - niestety nie ma wskazanego wieku.

      Usuń
  2. Uwielbiam takie naturalne produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten olejek przypomina mi trochę szampon z kaczuszką z mojego dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też pamiętam ale to całkiem coś innego :), cudownie pachnącego.

      Usuń
  4. Nie znałam ani tych kosmetyków ani sklepów. Dzięki za namiar!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe produkty, chyba wypróbuję dla Nikosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej marki a poszukuję miejsca, w którym kupię kilka naturalnych kosmetyków w jednym miejscu. Jak zdążyłam zauważyć, każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu dostałam w prezencie ten olejek mandarynkowy. Bardzo fajny, chyba reszta kosmetyków z tej serii też doczeka się mojego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię kosmetyki dla dzieci używać sama 😸

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące. Puszczam link dalej, bo warto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczyłaś mnie dziś bardzo, a właściwie wchodząc tu czytając nagłówki kosmetyków, z ciekawościa przeczytałam opini o żelu do ząbków i o dziwo bez fluoru. jestem zaskoczona i szczęśliwa, muszę go konbiecznie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sprawdzić ich skład :) ponieważ w większości produktów dla dzieci skład jest gorszy niż dla dorosłych :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek mandarynkowy musi pachnieć obłędnie :) Bardzo dobrze się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajrzę do tego sklepu, zaciekawiłaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zaciekawiłaś mnie ich kosmetykami. Musze odwiedzić polecany sklep.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeglądnęłam ofertę, przyznam, że jest w niej wiele ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mandarynkowy kosmetyk? Ale cudo. Nigdy takiego nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na objawy przeziębienia by się przydał. Dla córki muszę jednak dobierać kosmetyki specjalnie do AZS bo mamy duży problem, który pojawia się nawet, gdy jednorazowo użyje do kąpieli innego kosmetyku niż swojego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć, że istnieją takie cudne produkty dla dzieciaczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi wręcz bajecznie :) Fajna seria dla dzieci, jednak ja stosuję tylko jeden sprawdzony produkt dla mojego synka do kąpieli. A nawet nie wymaga to użycia olejku po kąpieli. Latem ochrona przed słońcem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentują te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty i urocze etykiety :) Muszę tam zajrzeć - bo składy wydają się faktycznie niezłe i kuszące :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty