Ta druga od Wydawnictwa Albatros


Za każdą doskonałą kobietą kryje się... Sto innych, równie perfekcyjnych, które tylko czekają, by zająć jej miejsce.

"Ta druga" to moje pierwsze spotkanie z piórem Michelle Frances, gdyż jej poprzedniej książki nie miałam przyjemności czytać. 


Tajemnice, sekrety, meandry ludzkich losów, nagłe zwroty akcji, jej dynamizm. To wszystko wywołuje niepokój i dreszcz emocji.

Carrie i Adrian stanowią niemalże idealne małżeństwo, ona znana producentka telewizyjna on scenarzysta. Jednak ich idylla się kończy. Życie czterdziestodwuletniej Carrie Hill wywraca się do góry nogami, kiedy kobieta zachodzi w ciążę. Mimo sprzeciwom męża podejmuje decyzję, że urodzi i wychowa dziecko. Najtrudniejszą jest decyzja o zwolnieniu tempa życia, przyhamowania kariery zawodowej, na którą tak długo pracowała. Jej miejsce ma młoda kobieta, pełna entuzjazmu i ambicji i niewątpliwego talentu. Carrie jednocześnie obdarza zaufaniem zastępczynię, ale jednocześnie odczuwa lęk i obawy, że ta wygryzie ją z branży. Stawka jest wysoka, jej dobry wizerunek, wspaniała posada, stabilna sytuacja finansowa, harmonia związku, rodzinne szczęście, a nawet życie. Zakończenie jest bardzo zaskakujące  i satysfakcjonujące. 

To wspaniała historia obyczajowa opowiadająca o rywalizacji dwóch kobiet przeradzająca się w pewnym momencie w doskonały thriller. Kim tak naprawdę jest Emma? Czy właśnie brak wsparcia ze strony, sprawił, że stała się psychopatką? Pytań narodzi się wiele, a akcja będzie wartka.




Komentarze

  1. Co takiego zrobiła Emma, że zasłużyła na miano psychopatki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością sięgnę po tę pozycję w wolnej chwili. Lubię obyczajowe historie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za thrillerami a widząc słowo psychopatka z tym mi się właśnie kojarzy ten tytuł więc raczej po nią nie sięgnę. Zresztą chyba nie bez powidu takie oytanie zadałaś a w całym opisie nic nie kieruje ku tak radykalnej zmianie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam thrillery! Koniecznie muszę przeczytać! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się poruszać ciekawe, życiowe sprawy i jeśli wychodzi z tego thriller to tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie książki.
    A to wydawnictwo wydaje ciekawe tytuły, a miałam ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię to wydawnictwo, mają świetne książki.

      Usuń
  8. No tak, odwieczna rywalizacja między kobietami... Książka może i ciekawa ale ja za dużo takich akcji miałam w realu haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać takie książki, więc po tą też sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi wciągająco i bardzo intrygująco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada chociaż ja to tam wolę fantastykę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?Fantastyka to nie moja bajka, choć czasem też przeczytam.

      Usuń
  12. Nie koniecznie tej rodzaj literatury jest dla mnie, ale mam momenty, że zmieniam tematykę stałych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje klimaty lecz napewno znajdzie swoich czytelników

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty