Wielkanoc. Świąteczne dekoracje, prezenty, przepisy - kompendium wiedzy na Święta Wielkanocne


Święta tuż, tuż i należy się do nich przygotować, zarówno duchowo, jak i wizualnie. Ja, uwielbiam tą cała oprawę, wystrój, dodatki itp. To wszystko dodaje nastroju i uroku świętom, tej atmosfery, która sprawia, że ten czas jest tak wyjątkowy. 


Przyznaję się bez bicia, że do dekoracji itp. mam dwie lewe ręce, brak zmysłu plastycznego i wyobraźni, dlatego też wszelkie porady pochłaniam, jak gąbka wodę. Uwielbiam wydania książkowe na ten temat i o takiej pozycji chcę tutaj napisać. 



„Wielkanoc.Świąteczne dekoracje, prezenty, przepisy” to wspaniały poradnik i drogowskaz w jaki sposób przystroić, ozdobić i przygotować dom z okazji Świąt Wielkanocnych. Książka opisuje w jaki sposób można ku temu wykorzystać kwiaty, jak stworzyć naturalne dekoracje, ozdabiać jajka, znajdziemy również przepisy wielkanocne. Jest to więc swoiste kompendium wiedzy niezbędnej do przygotowania domu dla rodziny i gości, którzy nas odwiedzą w ten świąteczny czas. 


Z porad na pewno skorzystam. Zaintrygował mnie wielkanocny chleb, szablony z liści na jajka, obrazki z piórkami, czy wiosenna girlanda. Krok po krok wszystko jest opisane, dodatkowo uzupełnione pięknymi zdjęciami. Oglądając i czytając tą pozycję już czuję atmosferę świąt.



Komentarze

  1. Jajka w wersji liściastej wyglądają super. Chętnie sama takie przygotuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się :) Również chciałabym takie zrobić.

      Usuń
  2. Ciekawa książka dużo można popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wydawnictwa mam książki o dekoracjach świątecznych bożonarodzeniowych. Jedna to ozdoby z makaronu, druga ozdoby choinkowe. Tej nie znam. Muszę zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa książka, ja właśnie przymierzam się do zrobienia Wielkanocnych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękności! <3 Kurcze ja tez nie mam zbytnio talentu do takich rzeczy, ale myślę, że z taką ściągą można zdziałać cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, nic tylko czerpać garściami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracje. Choć ja niestety nie potrafię się zabrać za takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone jajka w liście wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna książka dla naszych dzieci już jej szukam 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna taka książka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, z roku na rok, moje świąteczne dekoracje wyglądają coraz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja juz mam u siebie dom wielkanoca przystrojony

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna książka! Ja już się nie mogę doczekać malowania pisanek ��

    OdpowiedzUsuń
  14. O, idealna książka dla mnie! Lubię robić dekoracje i ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkanoc już blisko... ale najpierw świąteczne porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta za pasem, więc taka książka sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe są niektóre propozycje, chyba sama spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka książka z tradycjami wielkanocnymi jest mega przydatna ;)

    Dominika D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozdział dotyczący dekoracji z pewnością cieszyłby się moim największym zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty