Przepisy Joli - W rodzinnej atmosferze - najlepsze przepisy kulinarne


Gotowanie to niezła sztuka i wyzwanie, przynajmniej dla mnie. Nie mam wewnętrznego zmysłu, ani pomysłów na potrawy, czy ciasta, dlatego tez korzystam ze sprawdzonych i przystępnych przepisów polecanych przez najlepszych. Kiedyś przypadkiem trafiłam na stronę https://przepisyjoli.com/, z której przepisy okazały się trafione, wręcz idealne. Z ogromną radością przyjęłam informację,  że Przepisy Joli doczekały się  nakładu książkowego, bo nie ma to jak namacalny kontakt z przepisem.


Książka, o której piszę to „Przepisy Joli, prawdziwie domowa kuchnia. W rodzinnej kuchni” i jest genialnie wydana. Podzielona została na trzy rozdziały w zależności od autora przepisów. W sumie znajdziemy 60  przepisów na potrawy obiadowe, ciasta, desery, sałatki i wiele innych przysmaków.


Jeszcze nie robiłam, ale mam już w planach placek kukurydziany, makaron z krewetkami, czy czekoladową pokusę.


Przepisy są jasne i precyzyjne, opisane czynności krok po kroku, uzupełnione zdjęciami już gotowych potrwa.


Książka jest wydana na grubym papierze, oprawiona w sztywną okładkę. Ponadto zawiera po każdym rozdziale miejsce na własne notatki.


Reasumując książka jest cudownie wydana, bardzo pięknie ilustrowana, no i  co najważniejsze zawiera wspaniałe, niepowtarzalne przepisy.




https://www.facebook.com/edipresseksiazki/

Komentarze

  1. Bardzo lubię książki kucharskie.
    Ta wydaje się niezwykle ciekawa.
    Często mam problem co zrobić na obiad, wtedy właśnie sięgam po jakąś książkę, która mi pomaga znaleźć coś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię gotować i szukam zawsze ciekawych inspiracji.
    Myśle, że ksiażka warta tego aby znalazła się w każdej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam książek kucharskich, większość rzeczy robię z przepisów z internetu, bądź po prostu z głowy. Ale muszę przyznać, że ta książka naprawdę przyciąga. Aż zgłodniałam patrząc na te zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce i zastanawiałam się, czy warta wypróbowania :) Jednak ostatnio rzadko korzystam z książek kucharskich.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie w domu mam pełno książek kucharskich, ale z żadnej nie korzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystam z książek kucharskich - potrawy raczej wymyślam sama. To dodatkowa satysfakcja! A wszystko spisuje na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię książki kulinarne. Tej pozycji jeszcze nie mam. Trendy Mama

    OdpowiedzUsuń
  8. musze kupić do swojej kolekcji książek kulinarnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Kole uwielbiam! Jej przepisy są proste, a przede wszystkim smaczne. Jestem jej ogromną fanką i śledzę ja na YT. 🙂Nie omijam żadnego przepisu. 🙂 W książkę koniecznie muszę się zaopatrzyć. 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś często kupowałam książki kucharskie teraz w dobie online tak szukam ciekawych przepisów

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś korzystałem z książek kucharskich, teraz bardziej praktyczne dla mnie są jednak przepisy w wersji elektronicznej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ładnie, ale przy moich chęciach do gotowania zbierałaby kurz na półce

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię książki kucharskie w wersji papierowej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mamy żadnej książki kucharskiej I tak wszystko robimy po swojemu 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwagę zwraca od razu kanapka ze stekiem - znaczy, że zdjęcia są dobrze zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wydana, aż kusi by kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak gotować w rodzinnej atmosferze, wiele przepisów ginie, bo nie są przekazywane :-)

      Usuń
  17. Lubię zaglądać do takich książek w poszukiwaniu inspiracji na urozmaicenie menu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie książki, ale rzadko z nich korzystam bo lubię gotowac z głowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Najczęśćiej korzystan jednak z internetu, jes.i chcę zrobić cos wymyslnego. Albo dzwonie do mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealna książka na prezent, szczególnie dla kogoś, kto lubi się w kuchni bawić i poeksperymentować z przepisami ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna książka- mam kilka w domu i zawsze coś z nich korzystam.myślę ze ta tez by mi sie nadała;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty