Oszustwo "na chore dziecko"

Wiem, że to nie jest serial wysokich lotów ale lubię go oglądać. Chodzi o „Szpital” na TVN. Dzisiaj był m.in. temat o naciągaczce, na chore dziecko. Kurcze, niby mam świadomość, że ludzie kłamią i oszukują ale nie zastanawiałam się nad tym, na jaką skalę może być prowadzony ten proceder. To takie niesprawiedliwe i szkodliwe, bo społeczeństwo się znieczula na problemy innych a ponadto mając świadomość, że jest tak wielu oszustów, bardzo często, mimo iż mogą, nie pomogą. Kiedyś, gdy widziałam chore dziecko, było mi go szkoda ale teraz, gdy mam moich facecików bardziej personalizuję czyjś problem i od razu widzę, któregoś z moich chłopaków w takiej przykrej sytuacji. Myślę co bym czuła. wiem, ludzie kłamali, oszukiwali i nadal będą to robić. Świata nie zmienię ale będę patrzyła na niego tak, jak do tej pory. Bez założenia, że wszyscy są źli, bo tak naprawdę w moim życiu było wielu dobrych człowieków. 

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty