Telewizja kłamie

Dzisiaj, na jednej z grup odnośnie urządzania wnętrz, jedna z dziewczyn odkryła, że osoby występujące w jednym z popularnych programów, gdzie zmieniają wystrój wnętrza pomieszczenia, występowała w innych programie, tej samej stacji. Tym razem kupowali mieszkanie. Rozgorzała dyskusja i dowiedziałam się, że ktoś brał udział w pewnym tok show i okazuje się, że wypowiedzi gości – zwykłych ludzi, nie są ich wypowiedziami. Mają scenariusze, zgodnie z którymi postępują i mówią. Podobnie jest w jednym z programów o restauracjach. W programie o sprzątaniu nie sprzątają uczestnicy, tylko sprzątaczki a przypadkowo spotkani ludzie wcale nie byli w tym miejscu i czasie przez przypadek. Wiedziałam, że to wszystko nie jest takie piękne i prawdziwe ale myślałam, że jest w tym choć odrobina prawdy, rzeczywistości. Jestem jednak naiwna. Już nie będę oglądała z taką samą przyjemnością moich ulubionych programów L. Klapki z oczu mi opadły.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty