Ja nie wiem co się ze mną dzieje…

Trzeci tydzień mam nieustający katar z różnym nasileniem. Nosz kurza twoja mać. Kto to widział, żeby nieustannie pociągać nosem albo trąbić w chusteczkę, jak słoń Trąbalski. Chyba na starość dopada mnie jakaś alergia. Pylą drzewa. Z parku obok nadciągają całe tabuny białych, puchowych paprochów. Mam wrażenie, że jak powrócę do domu, to wszystko przejdzie jak ręką odjął. Przez ten katar jestem dodatkowo przygłucha. Nie dość, że ślepa, to jeszcze nie słyszy. Jak ja to przeżyję, gdy naprawdę stanę się staruszką, która ledwo chodzi, ma problemy ze wzrokiem i słuchem. Mam teraz namiastkę. To mnie naszła refleksja. Jeszcze chyba mi trochę zostało do starości. W zasadzie, jeżeli nic się nie zmieni, to zawsze będę czuła się młoda, druga młodość jeszcze przede mną J.

Komentarze

  1. U mnie na wiosnę zaczyna się taka alergia także, do tego zmagam się z pokarmową i jak podczas pylenia traw zjem coś niedozwolonego - objawy są bardzo dokuczliwe. Leki przeciwhistaminowe koniecznie powinno się zażywać, w kroplach można dostać Fenistil https://baza-lekow.com.pl/fenistil-lek-ulotka-chpl-opinie-dawkowanie/ nie tylko w żelu do miejscowego stosowania. Skutecznie łagodzi reakcje alergiczne jak katar, świąd, łzawienie oczu. Zaczyna działać po 30-60 minutach i jest skuteczny nawet do 12 godzin.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty