Petitfee gold egf eye & spot patch – recenzja

Petitfee gold egf eye & spot patch są to płatki stosowane pod oczy. Znajdują się w plastikowym pojemniczku. 



Mają kształt typowy dla płatków pod oczy, są złotego koloru, gdyż zawierają złoto. Ich cechą jest duża wilgotność.


Płatki wyjmuje się z pojemniczka za pomocą dołączonej szpatułki. Jest to na pewno dużo lepszy sposób niż z użyciem palców, bardziej higieniczny. Taki płatek umieszcza się pod oczami i pozostawia na jakiś czas. Ja, żeby wydobyć z nich wszystko, co najlepsze, pozostawiam do całkowitego wyschnięcia płatka. Staje się on wówczas cienki i wysuszony. Swoje działanie zawdzięczają zawartemu złotu oraz EGF, czyli oligopeptydowi.


Trudno mi powiedzieć ile dokładnie płatków znajduje się w opakowaniu, gdyż opisy są w języku chińskim ale myślę, że minimum 30 sztuk. Stosuje się je codziennie. A jakie efekty widzę po ich stosowaniu? Wręcz fenomenalne. Już po zastosowaniu pierwszy raz płatków moje zmarszczki zostały spłycone, a skóra naprężona. Uważam, iż jest to fenomenalny kosmetyk wart swojej ceny. Należy jednak pamiętać, aby mimo wszystko dodatkowo używać kosmetyki przeznaczone pod oczy. Sprawi to, iż efekt będzie dużo lepszy i trwalszy.


Ja moje płatki zakupiłam na Aliexpress i kosztowały ok. 60zł. (przesyłka darmowa) przykładowy link. Można również je zakupić na eBayu oraz Allegro, jednak na tym ostatnim ceny są dwa razy takie.

Skład podany przez producenta:
Water, glycerin, calcium chloride, butylene glycol, ceratonia siliqua gum, xanthan gum, chondrus crispus (carrageenan), hydroxyethylcellulose, ethyl hexanediol, citrus grandis (grapefruit) seed extract, bambusa textilis stem extract, pinus palustris leaf extract, peg-60 hydrogenated castor oil, scutellaria baicalensis root extract, camellia sinensis leaf extract, houttuynia cordata extract, artemisia vulgaris extract, citrus junos fruit extract, 1,2-hexanediol, caprylyl glycol, phenoxyethanol, methylparaben, chlorphenesin, fragrance, synthetic fluorphlogopite, titanium dioxide, iron oxides, alcohol, aloe barbadensis leaf extract, panax ginseng root extract, acacia seyal gum extract, caviar extract, sodium hyaluronate, betaine, caffeoyl tripeptide-1, lavandula angustifolia (lavender) flower extract, monarda ddyma leaf extract, mentha piperita (peppermint) leaf extract, freesia alba flower extract, chamomailla Recutita (matricaria) flower/leaf extract, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, rh-oligopeptide-1 (1ppm, 0.01%), gold (0.0003%), disodium EDTA, mineral oil.

Polecam je gorąco!!! Z ręką na sercu!!!

A teraz punktacja (skala 0 do 5):
Opakowanie: prawdopodobnie 30 sztuk – 5 punktów
Efekt: rewelacyjny – 5 punktów, gdybym mogła, dałabym więcej
Bezpieczeństwo: brak uczulenia, czy reakcji alergicznej – 5 punktów
Cena: ok. 60 zł – 4 punkty


Razem: 19 punktów na 20.

Komentarze

  1. jeszcze nie używałam takich kupnych płatków pod oczy. Ja chyba nie odważyłabym się używać kosmetyków z Ali ;) tym bardziej na twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a to już nie mój pierwszy kosmetyk z Ali. Kupowałam kremy do twarzy, pod oczy, maseczki, krem na blizny i wszystko jest ok. Od kremów pod oczy nawet nie dostałam uczulenia, co mnie często spotyka. W te płatki to dla mnie hit. :)

      Usuń
  2. O rajciu! Nigdy nawet nie słyszałam o takim kosmetyku... ale Twoja recenzja jest bardzo zachęcająca! ;) Na pewno powiem o nich mamie! Jest maniaczką kremów pod oczy itd :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty