Brzuszek po ciąży - pasy wyszczuplajace, bielizna korygująca

Byłam na siłowni, dzisiaj krócej. Później sauna J. Jeśli ktoś nie próbował to gorąco polecam.

Nie pamiętam czy pisałam o stosowaniu pasa wyszczuplającego. Po ciąży zalecają ściskanie się żeby zmniejszyć brzuszek. Chciałam powiedzieć, że nie jest to dobre rozwiązanie. Pasy można o kant stołu potłuc. No, może te super drogie są inne, ja mam zwyczajny i szału nie ma. Polecam zamiennik – bieliznę korygującą. Już zwykłe majtki wyszczuplające są dużo lepsze. Mimo że mogą się rolować to tylko z jednej strony bo dół jest trzymany na miejscu. Są takie bardzo wysokie, kończące się pod biustem a już super są te na szelkach, wówczas nic się nie zroluje i wszystko jest na miejscu.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty