Dobre z biedronki dla niemowlaków

Znowu byłam na siłowni. Dzisiaj jeden mięśniak zlitował się nade mną i pomógł wyregulować jedno z urządzeń. Bieżnia i rowerek mają liczniki utraty kalorii, szkoda, że pozostały sprzęt tak nie ma. Lubię patrzeć jak liczba spalonych kalorii zwiększa się.


Moje chłopaki tak w miarę. Dzisiaj zrobili mi awanturę bo dałam mało deserku. Poszłam uzupełnić zapasy w Biedronce. Sprzedają je w wyciskanych saszetkach. My najbardziej lubimy bananowy po 4 miesiącu życia J
Marka Kubuś wprowadziła na rynek musy, soki i kaszki owocowe, które nadają się dla ...

Planowałam zakupić w Biedronie lampki ozdobne – takie kule ledowe. Niestety, mogę o nich zapomnieć były rano i rozeszły się jak mięso za czasów komuny. A już miałam wizję oświetlenia.
Content wrapper

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty