Nocne czuwanie i kwiaty w donicach

Coś się ostatnio ociągam z pisaniem. Jakoś czas tak szybko mija. Dzisiaj moi chłopcy postanowili wybrać nocne czuwanie. Po co spać. Chyba mają skok rozwojowy J. Jeden synek sobie po prostu gadał.
Czekam na nowy sezon Walking Dead bo nic ciekawego nie ma do obejrzenia. Oczywiście czekam również na Słodkie kłamstewka.

Niedawno kupiliśmy w markecie przecenione krzaczki i kwiaty. Koniec sezonu dlatego tańsze a i tak większość sadzi się na jesień. Tak się zastanawiałam, czytałam i większość pozostanie wsadzone w donicach. Łatwiej będzie utrzymać je przy życiu. Bez problemu będę mogła utrzymać właściwą wilgotność ziemi bo do ogródka można lać i lać wody a i tak sucho. Mam wizję mojego ogrodu na przyszły rok J.

Komentarze

  1. Kocham kwiaty, szczególnie te w ogrodzie czy na balkonie. jak tylko mam możliwość to sieje, szczególnie astry. Na https://florexpol.eu/115-nasiona-kwiatow można zamówić nasiona bez wychodzenia z domu. Wiemy, że teraz lepiej ograniczać wycieczki do sklepów dlatego dobrze, że istnieje możliwość zamawiania online.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty