Prezent na roczek - znalezione w necie



Komentarze

  1. Kupiłam ostatnio ręcznie robioną skrzynię na pamiątki, a w środku umieściłam buciki na pierwszy kroczek, gumki na pierwszą kitkę itd :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trzy siostrzenice i na roczek zawsze sprawiałam im klocki drewniane. Moja siostra była zachwycona, bo klocki rozwijają wyobraźnię <3 Zastanawia mnie ta trampolina dla rocznego dziecka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, drewniane klocki są bardzo rozwijające. My trampolinę mieliśmy jak dzieci miały ponad rok. Służyła jako kojec na dworze :).

      Usuń
  3. Teraz zdecydowanie postawiłabym na zabawki do ogrodu :) Gdybym mogła cofnąć czas o te siedem lat.....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty