Rzeczy używane z Poddębic

Wczoraj byliśmy w Łodzi i przejeżdżaliśmy przez Poddębice. Na obrzeżach są dwa miejsca, przynajmniej tyle widziałam, place z tunelami foliowymi, w których można kupić rzeczy używane. Są to chyba rzeczy z wystawek. Można tam znaleźć wszystko. Z dziećmi był to raczej wyścig z czasem niż oglądanie  przedmiotów ale udało nam się znaleźć fajny gazetownik za 20 zł. i jeden z synów wypatrzył drewniane zabawki w sumie za 10 zł. Autko i przyczepa, całkowicie rozkładalne, w stylu Montessori. Polecam, jak ktoś będzie w okolicy, zajrzeć bo można wypatrzeć perełki. Jeśli ktoś szuka mebli, nie takich sieciówkowych. Były piękne szafki, rzeźbione, cudo, fotele. Ach, tylko worek pieniędzy i chyba drugi dom, można by meblować. Na jednym placu był wysyp kosiarek, chyba więcej niż w sklepach. Nawet taka przyczepka dla dzieci do roweru była. Pełno foteli ogrodowych i donic. Co tylko dusza zapragnie.

Komentarze

  1. Wielka szkoda, że nie wiedziałam o tych miejscach, gdy mieszkałam w Łodzi. Pewnie bym się obkupiła, uwielbiam takie targi staroci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny gazetownik ☺. Przydałby mi się taki. Tylko bym przemalowala

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty