Rozejście mięśni brzucha - ćwiczenia

Szukałam właśnie czegoś takiego. Jestem 3 miesiące po cesarce, mam dwóch chłopaków ale to jak teraz wyglądam strasznie mnie dobija i nie potrafię się w pełni cieszyć. Mam potworne rozstępy, obwisłe cycki i brzuch a niedawno odkryłam, że jeszcze rozstęp mięśni brzucha. Z rozmiaru 38 zmieniłam się na 42 :(. W ciąży przytyłam niewiele ale po porodzie już 5 kg mi przybyło :(. Nie ćwiczyłam wcześniej, super restrykcyjnej diety nie stosuję ale nie obżeram się. Zaczęłam nawet stosować środki z błonnikiem itp. Niestety efekt jest taki, że nadal tyję. Pamiętam, że w przeszłości najlepsze efekty osiągnęłam ćwicząc. Zastanawiam się ile czasu mi to zajmie. Super jest ten filmik. Daje nadzieję, że kiedyś mój wizerunek poprawi się chociażby w tej kwestii.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty