Skok rozwojowy

Wczoraj czytałam o skokach rozwojowych i dzisiaj jak na zawołanie miałam nocną pobudkę. Godzina 2:30 mój niejadek oczy jak pięć złotych, leży w poprzek i nakrywa się ochraniaczem łóżeczka, poza tym, wykazuje chęć jedzenia. Jadł, może bez szału bo 70 ml ale z jakim apetytem. Po jedzeniu oczy nadal były duże. Jedzący niewiele wciągnął przez sen i nic nie było go w stanie obudzić, do czasu. Godzina piąta ryk a jadek w pełni gotowy do posiłku. Wciągnął całe 200 i jeszcze było mu mało. Dostał jeszcze 40 i podejrzewam, że jakby było więcej też by poszło. Godzina ósma kolejna pobudka, tym razem u obu jedzenie bez szału. Ciekawe czy chęci jedzenia nadal się utrzymają. Wczoraj wyczytałam, że dzieci pomiędzy 3 a 4 miesiącem powinny jeść minimum 5 razy dziennie w przerwach max. 4 godzinnych. 

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty