Żeby nie zdziczeć

Widzę, że piszę głownie o problemach i na temat zagadnień dziecięcych. Fakt, teraz nie dzieje się zbyt wiele w moim życiu, może i dobrze. Chodząc do pracy jest o wiele większy tzw. ruchu w interesie. Dodatkowo mieszkam na obrzeżach miasta. W blokach, gdzie do niedawna zamieszkiwałam, było więcej możliwości tematycznych, poza tym, wystarczyło wyjść na dwór z wózkiem i zaraz obok miałam sklepy, galerie handlowe. Tu muszę jechać do miasta bo na nogach też nie dotrę. No, może bym i dotarła ale trwałoby to chwilę. Reasumując, mieszkając tu, gdzie mieszkam i będąc w takiej sytuacji w jakiej jestem, muszę po pierwsze interesować się tym co dzieje się na świecie, dbać o siebie i szukać sobie jakichś zajęć, bo inaczej zdziczeję i mój powrót do codzienności może okazać się trudny. 

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty