Niedobór witaminy D a otyłość

Dziś pojawiła się nadzieja J. Odebrałam wyniki, które profilaktycznie wykonałam. Okazało się, że mam niesamowicie niski poziom witaminy D. Zaczęłam grzebać w informacjach i okazało się, że niedobór witaminy D może przyczyniać się m.in. do powstawania otyłości a podczas diety obniża a nawet hamuje możliwość gubienia kilogramów. Mam nadzieję, że to jest to i że za jakiś czas, dzięki braniu witaminy, znowu wrócę do swojej wagi.
Ponadto do objawów tych zalicza się:
·        niespokojny sen,
·        skurcze mięśni,
·        ogólne zmęczenie,
·        bóle stawów,
·        bóle mięśni lub osłabienie,
·        trudności z koncentracją,
·        bóle głowy,
·        zaparcia lub biegunki,

·        problemy z pęcherzem.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty