Uzależnienie od cukru

Jestem uzależniona i to jak diabli!!! Zjadłam obiad i co? I mam ochotę na coś słodkiego. Ssie mnie jak piorun i o niczym innym nie mogę myśleć jak o jakimś ciastku. W naszej codziennej diecie jest tyle cukru a człowiek chce jego niemalże czystej postaci. Cokolwiek weźmiemy w ręce to mamy cukier albo syrop glukozowo – fruktozowy, ewentualnie jedno i drugie. Nie są wcale zdrowe jogurty owocowe, które sprawiają wrażenie, że to jeden z najbardziej dietetycznych posiłków. W końcu to owoce. Samych owoców należy szukać pod mikroskopem, bo ilości ich są śladowe. Ewentualnie możemy znaleźć aromat identyczny z naturalnym. Niestety, już od najmłodszych lat faszerujemy dzieci dawkami cukru. Karmiąc chłopaków kaszką już im podaję tą białą truciznę. Przecież to słodkie jak diabli. Później mleczne kanapki, gdzie do kanapek i to mlecznych bardzo im daleko. Sam cukier pod osłoną zdrowia. A reklama Nutelli – energia na cały dzień. No, po prostu większego bzdetu nie słyszałam. Cukier cukrem pogania i mamy uwierzyć, że to super zdrowe. Nie pozostaje nam nic innego jak studiowanie etykiet produktów, które kupujemy i zapoznanie się z wartościami odżywczymi poszczególnych środków spożywczych.

Komentarze

Ślepaczki

Ja Pacze Sercem - adopcje kotów niewidzących

Popularne posty